ביטן: "נתניהו לא ישריין את שקד"; זוהר: "זו טעות"

    איתי גדסי 1 Comment on ביטן: "נתניהו לא ישריין את שקד"; זוהר: "זו טעות"

    מחלוקת בליכוד בסביב שאלת שיבוצה של איילת שקד ברשימת המפלגה: חבר הכנסת דוד ביטן טוען כי נתניהו החליט שלא לשבץ את שקד ואילו חבר הכנסת מיקי זוהר טוען: "סיכון שלטון הליכוד"

    ביטן צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת דוד ביטן אומר היום כי ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט שלא לשריין את איילת שקד ברשימת הליכוד: "נתניהו החליט שאין לו עניין. בבחירות בפעם הזו לפחות, שקד לא תרוץ בליכוד – זה סגור". את הדברים אמר ביטן בראיון לתאגיד. "היא יכולה לתרום מימין לליכוד", אמר.

    ח"כ מיקי זוהר מגיב לדבריו ואמר: "אני חולק עליו. ההתנגדות לשריונה של איילת שקד אצלנו מסכנת את המשך שלטון הליכוד והימין. אם שקד תחבור לליברמן תוכרע הכף נגד נתניהו. מוזר לי מאוד ש"התנגדות הבכירים" מהווה את המחסום לשריון במיוחד כשכל כך הרבה מונח כאן על הכף".

    "אין לי כל ספק שצירופה של איילת שקד לליכוד תוסיף לנו מנדטים ותחזק את גוש הימין, רובו המוחלט של הציבור הליכודי בעד השריון שלה אצלנו באופן חסר תקדים. אסור לנו לגרום לה ללכת עם ליברמן כי זה יסכן את המשך כהונת ממשלת הימין האותנטית שהיתה לנו בשנים האחרונות ואף עלולה למנוע את המשך כהונתו של נתניהו כראש הממשלה", אמר זוהר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איילת שקד הוכיחה שכל אישה שמצליחה להיכנס לכנסת, מיד תופסת טרמפ על הטרנד של הפמניסטיות ונרתמת למסע הדיכוי וההתנכלות לגברים, שלהן…
      אהבתי את האמירה של דוד ביטן שהיא לא תהיה בשום מקרה בליכוד.